07 april 2010

Äntligen sooool.. :-)
Helt underbart!
-----
Dagen har erbjudit bus och lek på familjehuset tillsammans med Lisa och Isabell. Vi hann även med en härlig promenad i det fina vädret plus lek på lekplatsen..
Under eftermiddagen kikade Linda ut med sina söta töser, Tuva och Leia.
Blev lite mellanmål, lek i trädgården och massa prat!
Nu på kvällen har jag och Nellie varit på hallen och varit halvt aktiva med gymnasterna!
Nellie trivs redan och har skoj på tumblinggolvet, så nog ska där bli gymnast utav henne senare.. :-)
-----
Nu har jag parkerat min rumpa i soffan, datorn i knät och ser på "Anna anka"
Herregud, denna människa..
Imorgon är det torsdag, och snart är det åter helg igen.. SHIT! Första tandläkarbesöket ska hinnas med imorgon för Nellies del. Spännande! Om jag känner min dotter rätt kommer hon varken sitta kvar i stolen, eller gapa så tandläkarn får kika på hennes tänder.. Men man vet aldrig!
Blir även ett besök på jobbet, för att ha ett möte med chefen min angående hösten.
Ska kännas skönt att få klarheter i saker och ting!
------
Nu har vi tackat Ja till förskoleplats åt Nellie på Hc mini i kävlinge.
Hoppas på att detta kommer bli jättebra!
Men det tror jag nog, låter toppen :-)
36 barn totalt, 2 avdelningar där åldern på varje avdelning kommer vara 1-5år. Integrerad!
Där är 3 barn utav varje årskull vilket jag tycker känns underbart.
Barnen ska få befinna sig på 300kvm utrymme.. WOW!
Känner mig mycket nöjd med vårt val!
------
Fredag = ULLARED.
Nellie ska få ha en heldag tillsammans med sin faster Caroline här hemma.
Vilket hon kommer älska. Bli bortskämd till max och bara få busa!
Medans jag ska springa på Ullared med min älskade mamma och vännen Malin.. :-)
Ååååhhh, vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar