11 april 2010






Nerklubbad i sängen, med datorn i knät.
Herregud vilken helg!
Ullared, ja för det var där vi hamnade i fredags i ett ex antal timmar.
Alltid lika skoj.. :-)
Och såklart blir man alltid lika fattig. Men många fina grejer följde med mig hem. Toppen!
Nellie var hemma hos faster Caroline hela långa dagen och dem hade haft en underbar fredag tillsammans.. Bus och prat med hästarna, till och med "ridit" eller ja rättare sagt suttit på de stora monstrena. ;-) Tur inte jag var där. Fått hjärtat i halsen..
Hon hade även hjälpt till med allt mockande, åkt rullebör med farmor.. Haha!
Och myst med faster sjuklingen Emelie. Krya på dig!
Underbar fredag vart det iaf, och så himla skönt att få vara barnledig och springa o shoppa i så många timmar och bara behöva tänka på mig själv.
Har jag nog sjutton inet gjort sen vår lilla solstråle kom till världen!
Lördagsmorgonen fick bli en massa mys i badkaret för mig och Nellie..
Och självklart lite lek på det..
Måste testa in de nya leksakerna som blev inköpta under fredagen.
I lördags blev det såklart utelek och pysslande i trädgården medan David var iväg och jobbade.
Mycket som man ska göra nu på vårkanten.
Men oj så skönt det är, så fort solen kikar fram.
I like :-)
Håller tummarna för att det håller i sig.
På kvällen bjöd vi hem mina föräldrar på middag. Underbart!
Blev en liten tripp ner til kossorna, som Nellie är helt fascinerad över.
Och inga vanliga kossor är det, utan värsta myskoxarna.. :D Eller nåt!
Mamma kanske har några miljoner här i plånkan?! ;-)
Härliga skratt och underbara dotter...
Sydtruppen med gymnasterna.
Söndagen innebar inomhus i en idrottshall när det var strålande sol utomhus.
Men vad gör man inte för sina gymnaster, och tävling är det bästa som finns!
Ena laget placerade sig på 4:e plats, och det andra på 11:e plats.
Grymt duktiga var dem, världens bästa såklart!
De underbaraste tjejerna i världen!

Nu jäklar tjejer satsar vi allt vi har till Rm i Maj. Fullt ös, Kävlinge tös!

--------------------------

Nu är det god natt för min del. Eller kanske först vara lite social med mannen som jag ej träffat på hela helgen knappt.. *Kärlek till honom* Sweet dreams.. ;-D

1 kommentar:

  1. Va söta tjejerna är...men e de inte många nya gymnaster? eller kanske bara jag som yrar till det hehee!!
    Nästa vecka hade de vatt jätte mysigt me lite bus!
    Vi kan precis när som=) tisdagen kanske? om de passar er?
    pusspuss sötingar! //annica o tjejerna!

    SvaraRadera