22 mars 2010

Snabbrepris utav veckan som varit.
Storstädning utav hela huset.
Middagsbjudning hemma hos Sandra (Fam Andersson)
Lek med faster Caroline.
Sorterat bort alla bebiskläderna.
Plask och lek på viken med Petra och Wilhelm.
Bandy för David, jag och Nellie busade hemma hos mormor o morfar.
Träffat Maria och Isak.
Gymnastik för min del.
Fredagskväll hemma hos svärföräldrarna.
Hockey för David.
Mat, prat och lek med mina föräldrar och bror.
------------------------------
Och nu är det åter en ny vecka.
Broren min fyller år imorgon (Tisdag) GRATTIS GRATTIS!
Idag ska jag och Nellie träffa Malin, och det blir eventuellt en fika på Nova.
Massvis med gymnastik för mig denna vecka, då gymnasterna tävlar till helgen..
Kusinen Emil har praktik hos pappa denna vecka, så en dag ska man leka tonårsförälder!
Ha ha ha, hur ska det gå.. :-)
--------------------------
Nej nu kallar lilfisen här hemma.
Bäst att skynda sig innan hon sitter uppe i fönsterkarmen!
Hon är en jäkel på att klättra, och då menar jag som i ovan.
Upp på de mest omöjligaste och knasigaste platserna. Tokboll min lilla unge..
------
Nellie hon staplar på annars här hemma.
Hon går massor nu.. Underbart! *Love*
Men fortfarande spelar fegheten in ibland. Helst ska man gå mellan två människor!
Men 15-20 steg har det resulterat i.. Duktiga tös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar