27 mars 2010

Hemma från kalaset för min broder.
Nellie sover gott i sängen, jag kolalr på "En natt på museet" samt checkar datan.
Och min underbar man är ute med grabbarna. :-)
Veckan har varit hektiskt och helt fullbokad känns det som.
Och ändå vet jag inte vad vi gjort.
Skumt det dära!
------------
En skogsutflykt med jobbet blev det i onsdags.
Mysigt!
Men usch vad liten min lilfis är när man jämförde med barnen från jobb.
Men duktig är hon. När alla dem barnen satte sig för lunch, backade hon in sin lilla rumpa på filten och satte sig bredvid the boys.. Sötfisen!
Förresten har vi fått en bekräftelse, fått förskoleplats till Nellie.
På Hc mini, det nya i Kävlinge. Spännande! :-)
Nu ska vi bara välja, stinsgården (kommunal) eller Hc education (privat)..
*grubblar*
----------------
Fick även träffat min kära kollega Linda, och hennes lilla Leia.
Tuva var stolt storasyster och så söt det lilla knytet var..
Man längtar ju tillbaka efter bebistiden!
----------------
Imorgon är det dags för tävling för gymnasterna.
Undrar om jag har koll på alla mina papper, dräkter, musik, trikåer, och fan vet allt.
Snurrigt!
Men som tur är så avgår tävligen på hemmaplan, korsbackahallen..
Nära o bra ifall man glömt saker o ting!
Ska bli dunderskoj och jag håller tummarna stenhårt för tjejerna.. :-)
Go girls!
--------
I denna vecka har Emil, min kära kusin vitamin haft praktik på pappas jobb.
Vilket inneburit en del kvällar och nätter hemma hos oss..
Har gått kanon, grabben sköter sig själv o har åkt med David på alla möjliga grejer.
Toppenkille och min kusin .. :-) Like him! A lot...
-----------
Ohhh yeeah, mina twilight filmer kom ju i veckan och damp ner i brevlådan..
Första är avklarad sedan har inte tiden funnits för "new moon".
Sparar den till kommande veckan.. Så har jag nåt att se fram emot.
Har ni inte sett dem, SE DEM! Sjukt bra.
Håller på att läsa böckerna, är på första..
Men gud vad dem "missar" saker i filmerna, böckerna är så mycket mer detaljrika.
De bästa filmerna o böckerna hittills.. Helt i min smak.
Tro det eller ej, men till och med David satt som fastklistrad med stora ögon i soffan till första filmen. Trodde jag aldrig!
--------------
Nu spelar snart mina ögon pjätt.
Borde sova för att orka med en heldag på hallen, 80 anmälda lag och ett hav utav kacklande gymnaster.. Going to sleep!
Sov sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar