17 mars 2010

Idag har vi en riktig hemmadag och bara myser.
Satte igång en Nalle Puh film till Nellie, men tv:n är inte så intressant ännu tycker hon.
Blev en ministund hon tittade sedan bara somnade lillfisen..
Hon tålde nog inte storstädningen utav hela huset som vi höll på med hela förmiddagen!
*Mammas söta hjärta*
----------------
Igår var vi en runda på Centan med Maria och Isak.
Längesedan vi sågs, så det var super skoj.. :D Saknar.
På kvällen var vi utbjudna till Sandra på middag.
Mums filibaba..
Helt underbart att slippa någon gång laga mat..
Står still i hjärnkontoret på vad man ska ha mitt i veckan!
Skit trkigt enligt mig är det...

Ikväll blir det gymnastikträning för min del..
Snart tävling, det vill säg söndagen den 28 mars, på hemmaplan.
Kom och titta vet jag. :) Och glöm då inte heja på mina gymnaster!
----------------------
Imorgon har vi planer på att bada på vikenbadet tillsammans med Petra och Wilhelm.
Mamma som dotter älskar detta med vatten. :D Likaså pappa!
Sedan är det ju snart helg igen. Jag hinner inte med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar