30 oktober 2009

Nyss hemkommen ifrån en helmysig kväll hemma hos mina föräldrar.
Blev bjudna på käk från milas. MUMMA mat det =)
Blev även lite idoltittande.
Skoj tema denna vecka.
Men vem åker ut?
Nu är vi hemma och vårt lilla hjärta nannar kudden så kärt.
Somnade i mormors säng. *sötnöt*
Vad vore vi utan dig?
Ibland känns det som om vi haft dig i vårt liv i all oändlighet.
Men vad sjutton gjorde vi när du inte fanns?
När du låg i magen?
Känns som en evighet sedan,
Vi älskar dig vårt hjärta.
Mer än jag någonsin kunde tro att man älskade ett barn!
---
Denna vecka har det hunnits med babyträff med föräldragruppen.
Alltid lika trevligt!
---
Jag och Nellie har varit iväg på gymnastikläger med gymnasterna.
Gick superbra.
Mammas duktiga tjej =)
När vi väl åkte hemåt somnade loppan som en sten,
Hade ju inte ro i kroppen att somna under dagen, det var ju så mycket som hände!
----
Kvällen innebar Rosabandet galan för min del.
WOW, vilken kanongrej att gå på.
Dock en del tårar, och sorgligt.
Men samtidigt väldigt skoj och fint!
Tack, Emelie och Caroline för kvällen.
David och Nellie fick ha hemmamys.
Vilket också hade gått bra.
Loppan somnade runt 19.30 så David fick en lugn kväll. =)
---
Idag har jag en sådan "sakna jobbet dag"
konstigt man kan känna sådär.
Men det är väl framförallt kollegorna som man saknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar