26 oktober 2009

Ännu en helg har glidit förbi.
Under lördagen var det besök på nya Ikea.
SHIT, med folk säger jag bara.
Blev smått handlande men inte så värst mycket.
Kvällen och likaså natten spenderade jag och Nellie hemma hos mina föräldrar.
Blev beställd mat ifrån milas. Mums.
Lite dansbandskampen och körslaget.
Sedan orkade inte Nellie mer, så det blev natti natti för hennes del.
David hade grabbkväll här hemma,
Tänka sig när vi kom hem på söndagkväll så såg det ut som när jag lämnade hemmet.
Härligt. =)
Ibland kan han vara ordentlig.
Söndagen tog vi det lugnt och lekte i massor hemmea hos päronen.
Sedan hade vi lite kalas för min morbro Bengt som fyllt år.
Mat, och mumsig tårta.

Morgonbus i sängen.
----
Ibland undrar vi ifall vi är helt obetydelsefulla.
Om vi är helt bortglömda.
VARFÖR visas det ingen kärlek?
Hur kan man bara "glömma" bort en del av sin familj.
Det är elakt, okänsligt och ja jag har nog inga ord...
Däremot känner vi och har beslutat att nu har det gått för långt.
Det är bara så synd, för med oss finns Nellie.
Men tydligen betyder hon lika mycket som en fjäder!
Usch och tvi.
Ta inte allt någon förgiven.
En dag är allt förbiblåst och har valt att gå sin väg.
--
ÄLSKAR MIN FAMILJ!
Jag gör allt för dem.
David - Jag verkligen älskar dig med hela mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar