22 oktober 2009

Bilen är skrot.

Mmm, som rubriken lyder.
Davids bil är skrot.
SUCKKursiv.
Vem orkar med sådan utgifter.
Med denna höööga mammapeng och såhär innan jul och allt!
Bläää.
Och inte klarar vi oss på en bil, nej nej nej.
Jag vägrar sitta alone i Lilla Harrie! ALDRIG.
---------
Kvällen igår blev inte riktigt som planerat.
David fick tillsammans med min pappa och bror åka iväg och hämta hem hans bil på bilsläp.
Tack Daniel, för lånet! =)
Jag hade ju träning med gymnasterna.
Så Nellie blev passad av min mamma.
Gick jättebra, och när jag kom hem runt 20-tiden sov lilla loppan gott på sin mormor.
* Tack för ni finns, och ALLTID ställer upp på oss *
---
Idag skulle vi egentligen träffat alla mammor och bebisar i föräldragruppen.
Men Nellie är fortfarande inte riktigt pigg, och kry.
Jäkla förkylning till att hålla i sig.
Vågar ju inte riskera att smitta de andra små liven.
Saknar dem allihopa.
Men Petra och Wilhelm kikade ut till oss en sväng, för en långpromenad.
Förgyllde dagen.
Nu sover loppan en liten powernap och jag förbereder maten.
Ugnsbakad kycklingfilè, fylld med gorgonzolaost och potatisgratäng till det.
Hungrig!
----
Finns det någon i denna stora värld som möjligtvis vunnit några miljoner på lotto, som känner för att köpa en bil åt oss. Vi tackar och tar emot! =)
DREAM ON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar