01 november 2009

Blir ett mini inlägg idag.
Igår var David iväg hela långa dagen och jagade gris.
Och tänka sig, där blev minsann ett kap! =)
Men ett tag trodde jag han hade skjutit sig själv..
Dålig med att höra av sig den mannen.
Jag och Nellie samt min kära mamma åkte iväg för att kolla in ny barnstol till loppan.
Blev en splitter ny, acta graco cosmic comfort s eller vad den nu hette!
Dunder fin, men väldigt dyr!
Dem vet minsann att dem kan ta betalt.
Men som tur är så har man ju Nellies mormor o morfar som slängde till en peng!
TACK!
----
Nu ska jag snart iväg och träna gymnasterna i fristående.
David är iväg med min pappa och bror, dem gör ett försök med att fixa bilen som rasade.
*håller tummarna*
Och nellie blir passad utav sin mormor.
She like =)
Gissar på att dem busar för fulla muggar nu!
---
Lots of LOVE till min familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar