14 september 2009

Då var ännu en helg över.
Vart sjutton tar tiden vägen!
Fredagen åkte jag och Nellie först hem till gammelmormor för fika och massa prat.
Därefter begav vi oss ut till Stävie, till fastrarna och farmor o farfar.
Åkte hem kring 20 - tiden sedan kom ju David hem bara en stund efter oss.
*SAKNAT*
------------------------------------
Lördagen hade jag och Nellie en helt underbar dag,
tillsammans med mormor och morbror Dennis.
Var på Center syd, shoppade, fikade och bara mös.
På kvällen kom mamma o pappa, och Dennis hem till oss.
Så vi åt tillsammans!
-----------------------------------
Söndagen började med ett friståendepass med gymnasterna.
Sedan hade vi en hemma fixardag.
David hade under lördagen byggt vind,
så nu var det till att rensa hela garaget och slänga skit, samt upp med vissa saker på vinden.
Så härligt! =)
Nu är ju garaget ett garage! Hahaa..
--------------------------
Nellie och jag badar på babysim.
Här har vi precis gjort vårt första dyk!
Idag är det mysdag här hemma.
Bus och lek.
Lite tvättande har vi också hunnit med.
Sedan ikväll är det dags för babysim igen.
Davids första simtur med Nellie =)
Spännande!
Äntligen ska jag få titta på.. Hehee.
------
Ha en toppendag.
Nu ska jag gå coh mysa med min sessa som vaknade!
*LOVE*

2 kommentarer:

  1. Jasså David gav med sig att bygga vind? Över hans döda kropp lät det innan :P

    SvaraRadera
  2. Hehee, =)
    Jomen till sist vet du.

    Han ville ju inte ha allt skit, och grejs i garaget. Så då var det bara til att bygga!

    SvaraRadera