20 september 2009

Har haft en helt underbar helg tillsammans med min älskade dotter,
Och mina underbara föräldrar och bror.
*ÄLSKAR ER*
Kom hem till päronen vid 10.00 på lördags morgonen.
Blev mycket bus och lek, långpromenad, Shopping på Center Syd.
Sedan blev det kvällsmat hemma hos dem.
Nellie somnade vid 21-snåret i mormor o morfars säng, och vid 23-tiden åkte vi hemåt.
Och gissa, lilla loppan sov ända fram till 05.00 på morgonen.
I lOVE IT.
Har inte varit så utvilad sedan hon föddes.
--------------------------------------
Söndag morgon körde jag hem till päronen igen.
Lämnade Nellie, mormor o morfar skulle passa henne medans jag var och tränade gymnasterna. Och när jag kom tillbaka hade hon somnat sött i vagnen under en promenad.
Sötnöt!
Sedan åkte vi alla in till Lund för att kolla in bakluckeloppis.
Rätt så skoj faktiskt!
Vilket väder det var, strålande sol. Härligt!
Sedan blev det ett stopp i Lomma för att äta inne på fiskboden. *Mums*
En liten vända ner till gammelmormor och sedan ut till Barsebäck för fotografering utav Dennis bil.
Väl hemma fick Nellie mat utav mormor medans jag klippte Dennis.
Shit, vad man hunnit med denna helgen!
-------------------------------------------
David har varit iväg och jobbat hela långa helgen.
Och nu söndag kväll är han iväg och spelar Hockey.
Saknar dig min älskling!
--------------
Nu nannar mitt hjärta gott i sängen och jag ska passa på att faktiskt lägga mig med datorn i min säng, och slappa!
Inte alltid man kan det.
Egentid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar