10 september 2009

Ständigt trött.
Hade kunnat ge någon alla mina pengar jag äger bara för att få sova en hel natt.
Lilla loppan vaknar vartannan timme - var tredje timme drygt.
Förstår inte varför!?
Det enda som fungerar är att ta upp henne, och vagga om till sömns. Eller bröstet.
Men jag är fan helt slut.
Jaja, man ska inte klaga!
Har ju världens underbaraste unge om dagarna.
God och glad, mammas solstråle.
Men en man som inte är ständigt trött, eller hjälper till någon natt hade ju varit trevligt.
*SUCK*
------------------------------------------------------
Nu är vi nyss hemkomna från familjehuset.
Alltid lika trevligt.
Men fy sjutton med folk.
Nästa gång ska jag allt ta tag i och göra en liten födelselarv till Nellie, som ska hänga där på väggen! =)
-------------------------------------------------------
Vad vore jag utan min dotter?
Inte ett dugg.
Hon är allt för mig.
Det finaste jag har i min värld!
Älskar dig Nellie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar