19 maj 2009

Helgen var full planerad!

En helg fylld med fint väder.
David, min bror och pappa for iväg till Göteborg tidig lördag moron för att kika på bil.
Och ja, hem kom älsklingen med en camaro cab. =)
Riktigt fin!
Med andra ord spenderade jag och Nellie hela dagen tillsammans med mamma.
Blev shoppingturer, Ovanligt!?
Hehee, Nej. Men oj så trevligt..
Och eftermiddagen innehöll massa bus och lek hos mamma.
Nellie älskar sin mormor, =) Inte så konstigt, så bortskämd som hon är.
Morfar är också favorit,
Han får alltid ett glatt och lyckligt leende utav Nellie så fort hon ser honom.
Men vem vet, kanske ser han bara väldigt rolig ut =) Hahaa.
Mina föräldrar är verkligen bäst!
Vad skulle jag gjort utan dem...
Lördag kväll fyllde Linda 20 år. Grattis!
Blev för mycket för lilla loppan, mycket liv och rörelse, massor utav folk.
Så runt 21-tiden åkte vi hem till oss, tillsammans med Emelie, Carro och Rille.
Blev melodifestivalen. Såklart!
Återigen floppar Sverige.
Söndagen kom mina föräldrar ut till oss, för att hjälpa David och anlägga en mur vid vår uppfart/ingång. Börjar verkligen ta form.
Tack för hjälpen.
Sedan bar det iväg med ilande fart till Helsingborg, Davids morfar fyllde 49år,
(Enligt honom då ja) Hahaa, =)
Måndagen är också passerad.
Jag och Nellie var lite krassliga.
Förkylningar som går!
Så vi hade en riktigt lugn mysig dag här hemma.
Loppan sov större delar utav dagen, så jag passade på att ändra om lite här hemma.
Fin fint, men tror ni mannen reflekterade över det när han kom hem? BLIND.
När jag väl orkar och har tid ska jag ta tag i Nellies rum.
Hela kvällen var vi i princip utomhus. David tvätta, putsade på bilen.
Medans jag pratade strunt med övriga mammor på gatan. =) Älskar detta området!
Och barnen dem lekte, med bilar, cyklar över hela gatan.
Förutom vår lilla loppa, som låg i vagnen och gurglade!
Tänk när hon också kan springa och leka..
Safir var i alla fall och lekte med barnen.
Daniel och Madde kikade ut en runda.
Alltid trevligt. =)
Daniel grävde en ränna mellan oss och grannen, så vi kan plantera häck.
TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar