14 maj 2009

Nu är vi hemkomna efter en mysig dag på Babycafeèt.
Var väldans mycket med mammor och barn där idag.
Ja pappor med för den delen! =)
Träffade en del ifrån vår föräldragrupp.
Alltid lika trevligt!
Och som alla dessa små underverk växer.
Skoj att följa dem allihopa.
Maria och Isak kom oxå till familjehuset.
Han är för söt den grabben .. =)
Även Åsa med sin John var ju där.
Så med andra ord, många kändisar!
Ikväll bär det av till banken.
Ny sommarbil ska kanske inhandlas i helgen..
Riktigt fin ser dne ut att vara, och bästa utav allt. Det är en cabè.
Ljuvligt!
Efter banken är det dags för mig att klippa mig. Äntligen säger jag!
Ska bli riktigt skönt, och jag gissar på att det får tas en rejäl bit.
Slitet något så enormt.
Dessutom har jag planer på att klippa ny frilla.
Är riktigt trött så som jag har det nu, och har haft i ex antal år känns det som.
David och Nellie får sig en runda på Center Syd.
Vad har annars hänt i veckan då!?
Malin kom till oss i måndags, blev fika och massa prat.
Vi försökte även ta lite nya foton på Loppan.
Blev super fina =)
Hade ju mysdag med Petra och Wilhelm hemma hos dem i Lund i tisdags.
Sedan träffade vi ett par vänner på Burlöv Center i onsdags.
Blev massor utav shopping, och såklart bara till Nellie nästan.
Vi hann även en liten runda inne på Nova.
Igår kväll var jag och Nellie på gymnastiken.
Gymnasterna far ju iväg till Falun över hela helgen för tävling.
*Håller tummarna*
Kommer vara sjukt nervös här hemma.
JAG VILL JU VARA MED!
LYCKA TILL.
Gör mig och övriga ledare stolta!

4 kommentarer:

  1. tänk vad tiden går, Nellie blir bara sötare o sötare. Och ni pernilla o David är bra föräldrar Mormor o Morfar tycker om er så mycket.

    SvaraRadera
  2. TACK.
    Hon är världens gullunge.
    Det bästa som någonsin hänt i vårt liv!
    Och hon kan ju inte bli annat än bedårande, med en sådan mamma & pappa.
    Hahaa, =)

    Vi tycker om er också, MASSOR.
    Och jag är helt hundra på att ni kommer vara favoriterna för Nellie, precis som min mormor o morfar varit för mig!

    Hon är ju redan bortskämd till max.
    Hur ska detta sluta?

    SvaraRadera
  3. naaaw tack så mycke gumman=)

    o va söt lilla nellie är, einne här hela tiden o läsar o tittar på alla söta bilder hihi!!

    kanske kan ta o ses nån dag? hade vatt mys!!

    vi kan väl höras av!
    pusspuss annica moa o magen hihi

    SvaraRadera