05 maj 2010

Ännu en dag gången.
Bus och lek med kompisarna har det idag blivit för min och Nellies del.
En snabb visit hemma för att spendera lite tid med Safir och hela kvällen har jag o Nellie varit på hallen och tränat tjejerna!
Min exemplariska dotter var totalt underbar hela 3 timmar, tultade runt i hallen, skrattade o klappade åt tjejerna, hoppade på lite mattor och jag ägnade all min tid åt gymnasterna. Mammas duktiga tjej!
Nu nannar hon gott i sin säng, och här sitter jag i min ensamhet framför dator och tv:n.
Greys anatomy ska det bli för fulla muggar.
David jobbar och står i, dag ut o dag in. Dag som natt känns det som!
Herregud jag undrar om han och jag någonsin kommer få ett socalt liv tillsammans igen..
Vi träffas inte på morgonen och man ska ha tur känns det som ifall vi hinner säg godnatt till varandra. Men mest ont i hjärtat gör det för Nellies skull. Hon får ingen tid med sin pappa.
Både positivt och negativt med egen nystartad firma.
-----
Vad vore mitt liv utan min dotter?
INGET!

1 kommentar: