01 april 2010

Klär påskriset!
Vi får se om vi hittar till blåkulla idag.. Vet man aldrig.
Vilken oreda! Ska det vara såhär?!
Jag kan också sätta fast lite fjädrar.
Min pappa är en riktigt toker.
Måste härmas! ;-)Hmm, ska inte detta ägget gå att öpppna..

Ikväll ska jag iväg och klippa mig. Ska bli sååå skönt! Jäkla rufs till hår har man förtillfället. Slitet och färgen är bara bläää...

Vill försöka gå tillbaka till mitt egna "jag". Med andra ord åt det ljusare hållet. Men detta är ju ingen lek direkt. Kommer väl se ut som en morot eller liknande. I guess! Får snacka med frisören idag och se om han har något tips.. Börjar bli drygt att lägga i ny mörk färg var månad, mitt hår växer ju ut med en riktigt ljus utväxt. Snyggt. NOT!

Nellie ska åtminstone flyga till Furulund idag och vara hemma hos mina föräldrar och leka eftersom David är iväg och spelar bandy samtidigt som jag klipper mig. Får hon en toppenkväll.. ;-)

GLAD PÅSK allesamman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar