14 februari 2010

Härlig alla hjärtans helg!
På fredagen fick vi besök utav Nellies farmor och farfar..
Kom en runda för att busa och gosa med lillfisen.. :) Härligt.
----------
Lördagen spenderade David ute i det förbaskat kalla vädret - Jakt stod på hans schema och hockey på kvällen med grabbarna!
----------
Jag och Nellie åkte för att inhandla bullar och sedan iväg till mamma och pappa.
Frukost blev det som start, mums.
Och sedan begav vi oss alla ut på en shoppingtur på Center syd. Super mysigt!
Sedan åkte jag och pappa iväg för att inhandla ny sängram till Nellie och hennes rum som vi håller på med. TACK pappa för hjälpen! :)
Fick ju även min morfars gamla säng som bara står hemma hos mormor, som Nellie ska ha i sin nya sängram.. Superbra. Så kommer den till användning igen.
Och som mormor sa: JA, då kan jag ju möblera om. Toktant!
Det blev beställmat på kvällen, plankstek. Mums filibabba!
Tack Tack mamma o pappa..
Och sedan en tripp in till Arne för att grisen fyllde år.
Tårta med kaffe sedan var det melodifestivalen på vårt schema..
Och min älskade dotter var i verkligen full fart hela kvällen.
Lekte från höger till vänster, upp och ner i trappan, jagade katterna osv hemma hos mamma och pappa, och visade inte tecken på nannig i ögonen. Trots att hon i normala fall brukar somna sådär 2 timmar tidigare minst.. Men när vi väl satte oss i bilen för hemfärd hann jag knappt starta motorn för lillfisen sov så sött.. Älskade Nellie!
--------
Söndagen hade vi i vår lilla familj bara MYS, på hög nivå..
Pysslade i Nellies rum, och bara lekte hela dagen.
Underbart att få vara hemma alla tre tillsammans någon gång..
På kvällen kom Nellies mormor o morfar, och Dennis,
För att passa lillfisen medans vi var ute och åt fondue på Elyseè. GOTT!
Underbart slut på alla hjärtans dagen.. *Tack min fina man*
Och stort Tack igen till mina päron som var hemma och lekte med Nellie, så att vi fick en härlig middag ensamma.
-------------
Idag hade jag och Nellie tänkt åka inom jobebt för att hälsa på.
SAKNAR.
Inte varit där på jätte länge.
Därefter har vi planer på att fika med Malin i Furulund på det nya cafeèt.
Och ikväll står det GYMNASTIK på mitt schema. Äntligen! ;)
------------------
ÄLSKAR MIN FAMILJ.
Mer än något annat på hela jorden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar