21 februari 2010

Börjar bli smått irriterad på vårt förbaskade kamerakort som är helt "fucked up"
SUCK.
Kanske borde besöka media markt för att investera i ett nytt.
Lite tråkigt utan bilder här inne..
----------------
I helgen blev det handlat presenter till lillfisen.
Snart vankas kalas och första födelsedagen.. Min lillsnutta!
Vi var på entrè och hade enhelmysig dag.
----------------
Lördagskväll blev det bio med Rille och Carro.
"Farsan"
Hmm, lite knasig film dock.
Men klart ett par goda skratt.
Däremot låg både Caroline och David dubbla i skratt typ hela filmen igenom..
Tegnèrs syskonhumor det där! ;)
Som inte riktigt jag och Rille förstår oss på..
----------------
I veckan har jag och Nellie hunnit med massor med lek tillsammans med kompisarna.
Även varit och hälsat på lite förskolor.
Och jag har beslutångest - svårt för att bestämma mig.
Vill inte lämna min lillfis till någon.
Samtidigt som jag verkligen ser fram emot att börja jobba igen!
Tur vi inte har planer på att jag ska jobba heltid igen, 75% räcker mer än väl första halvåret så Nellie inte får dunder förskoledagar..
Men Nellie är så underbart härlig.
Har inga problem alls när vi är iväg på ställen med andra barn.
Kryper ifrån mig direkt och busar med allt och alla.
Jätte skönt, och jag hoppas det håller i sig.
Förskoleinskolningen blir nog mest en provning för mig, och inte för loppan.
Men kollegor - Snart är I`m back.. YEEEAH!
Saknar er.
------------------
Just nu är det nybakta muffins, en latte och tvtittande med min älskade man.
Vad jag älskar dig!
Du skulle bara veta hur mycket du betyder och betytt i mitt liv.
Utan dig hade jag inte alls varit densamma som jag är idag.
Ett liv utan dig, är inget liv för mig. Det existerar inte...
9 år tillsammans , det är helt sjukt.
Vi var ju så "små" 16 år gamla.
Vem sjutton hade trott då att vi 7 år senare skulle stå i kyrkan och lova varandra "Tills döden skiljer oss åt" och att vi 8 år senare skulle bli världens lyckligaste föräldrar till den mest underbara dottern som finns. NELLIE!
LIVET KAN INTE BLI BÄTTRE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar