28 januari 2010

Noll inspiration för bloggande.
Kanske är det pga, vårt fin fina vinterväder.
Visst det är härligt med all denna snö, men nu har man blivit duktigt mättad utav det.
Jag vill ha värme, sandaler, kjol och massa bad!
Utomlandsresa, JA TACK här kommer vi.
Jaja någonstans i denna negativitet kanske jag finner inspiration till bloggande.
Och just nu verkar det som om typ alla har bloggtorka!
-----------
Min fina farmor fyllde år igår, 27jan. Grattis Grattis.
Hoppas sjuktanterna på sjukhuset bjöd på fin tårta. :)
*Tänker på dig*
-----------
Vår lilla Flin, (Faster Caroline) har ju även blivit opererad.
Men det gick ju kanon, nu går hon som en gammal kärring bara..
Skönt att allt gick bra :)
-----------
I förra veckan var jag och Nellie med Petra och Wilhelm & Erica och Isabelle på tolvåkersbadet och plaskade.
Jätte härligt.
Och denna poolen var mer perfekt för barnen än vikenbadet.
Och på tal om bad, så ska Pernilla lilla ta tag i sin lilla träning som jag funderat kring sedan Nellie föddes. Det blir simning.. :) Haha, jag och Josse en gång i veckan med bastubad och lite solning!
Inte fel alls..
-----------
Många tankar,
Blandade känslor.
Men för vårt bästa - Finns det bara ett alternativ!
Trots det känns i hjärtat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar