29 november 2009

Trötta söndagen.
Blir så efter en helg fylld med stora kalas.
Fredagen firades Sherly som nyss fyllt 50 år.
Och igår var vi hemma hos mina kusiner.. Mysigt!
Så vi fick allt unna oss vars en sovmorgon denna helgen..
Med tanke på att vi har fått en Nellie loppa som tycker det är jätteskoj att vakna supertidigt och leka runder i sängen, för att efter en timme somna om igen.
Knasunge! :)
---
Huset är julpyntat.
Härligt..
Alla lampor, lyse gör att man blir på så glatt humör.
´Julen är mysig..
Ikväll när David är hemma ifrån sin hockey ska vi allt ta och putsa fönsterna med..
Man ser ju knappt ut!
---
Veckan har vi lite planer på att baka lite pepparkakshus och pepparkakor.
Lussebullsbak är jag inte alls lika bra på som min mamma,
vilket gör att jag nog ska fjäska in mig och baka med henne.. :)
Som förr, när man bodde hemma. Lite tradition det där!
Lite mys och lek med Natalie och lila Disa ska det också bli.
Så mysigt att få träffa en så liten bebis..
Man saknar ju den där lilla bebistiden nu lite!
Även om jag verkligen älskar tiden som Nellie är i nu.
Får allt lov att stanna här ett bra tag.
Lite plaskande och badande med några i föräldragruppen ska vi också hinna med.
Sedan är nog veckan gången.
---
Nu vaknar loppan hör jag.
Mycket snack i sovrummet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar