30 november 2009

Nellie busar i badrummet..
Veckans innehåll.
Måndag: Mys och lek hemma hos Nellies gammelmormor.
Kvällen blir det pepparkakshusbak. Får se om David får till det!
Tisdag: Bad på vikenbadet med Lisa och Izabell.
Hoppas fler hänger på :)
Kvällen ska jag åka iväg och se på Catjas dansuppvisning/revy eller vad man kallar det.
Ska bli skoj ..
Onsdag: Natalie och Disa kommer en runda hem till oss.
Gymnastikträning under kvällen.
Torsdag: Träff med föräldragruppen hos Maria och Elise.
Fredag: Vad gör vi då? MYSER ....
Jag Malin och Sandra åker in och ser "New moon"
Längtar, Hoppas denna håller måttet som första.
Lördag: Gymnastikuppvisning hela långa dagen.
Kvällen innebär tjejmiddag för min del. Gött gött .. :)
Söndag: Julsklyltning Kävlinge.
Såhär många kvällar i rad har jag ej varit utan min solstråle..
Känns konstigt.
Har redan ångest för det. Knäppa jag!
Får se till att mysa massvis i veckan..
Så jag klarar mig utan godnattkramarna.. :)
--
Vår kärlek till dig Nellie,
är större än något annat.

1 kommentar:

  1. Du kommer säkert gilla New moon....jag är lite smått besatt av hela Twilight sagan kan jag sägs och jag blev ännu mer nu efter New Moon...helt ruggigt bra filmer =)
    Kram

    SvaraRadera