09 november 2009

Nerslagen i soffan, tittandes på programmet Ullared.
Herregud =)
Vad det finns många "sorters" människor.
---
Måndagen har inneburit mys hemma fö min och Nellies del.
Tror loppan har fler tänder på G, eller så försöker hon "testa" mig och gränserna.
Gnällig dag, ej velat göra för mycket.
Ena stunden i famnen, andra på golvet osv. Och typ ingen sömn!
Men såklart när David hade henne nu under kvällen medan jag tränade tjejerna hade det inte varit ett pip eller knyst från henne. Fylld med bus och massa lek.
Ibland förstår jag inget.. =)
---
Imorgon har vi planer på att hälsa på mitt jobb.
*saknar*
Var ju ett bra tag sedan jag var där. Skärpning!
Maria, fyller ju oxå år. Grattis Grattis! =)
--
Efter besöket måste vi åka till Nova för att investera i en present till nellies farfar.
Som imorgon blir ett år äldre.
Gratulerar farfar, hälsar Nellie pluttan! =)
Så när David slutar jobb blir det kalas ute i Stävie.
---
Nej, nu ska jag mysa med gubben min..
Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar