07 november 2009

Haft en helt underbar lördag tillsammans med dem två finaste människorna på denna jord.
Såklart min älskade familj.
Nellie och David!
Fixat och donat här hemma, snart är allt tipp topp i trädgården.
Poolen halvtömd och täct för vintern, alla löv borträfsade.
Möbler och dylikt insatta i garaget.
Starkt jobbat!
Som belöning bjöds det på mat hemma hos mina föräldrar under kvällen.
Super gott, *mums*
Hann titta på körslaget, sedan bar det iväg hemåt.
Nellie pluttan nannar kudden och jag & mannen tänkte mysa till det lite i soffan.
Tända ljus, filt och gottepåse! =) *LOVE*
----
Idag tog vi oss en promenad när Nellie sov sin eftermiddagsvila i vagnen.
Vandrade upp och kikade in nya förskolan som öppnat här i Lilla Harrie.
-funderar och funderar-
Snart börjar det bli dags att sätta upp i kö.
HJÄLP!
Hur ska mitt mamma hjärta klara av att vara utan henne.
Kanske borde skaffa syskon tätt inpå? =) *ha ha ha*
Som tur är ska vi vara hemma till augusti 2010. YES!
Ett bra tag till. Mysfaktor på hög nivå!
----
Imorgon är det fars dag.
Nellie och jag, eller rättare sagt jag ska baka tårta på morgonen.
Som David ska få utav sin dotter =) Till frukost.
Tihih. En typisk "pappatårta"
Sedan blir det fixeri med käk, tända grillen.
För mina päron och bror kommer.
Vad sjutton ger man sin egna pappa i farsdags present?
Förutom standard, strumpor och kalsonger.. Haha!
Nej, detta året bjuds dem hem till oss på käk. Hjort ska det bli!
Hoppas det smakar!? =)
----
Annica, håller med dig.
Nu får vi allt ta oss i kragen och boka in en liten fika!
Miss you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar