15 november 2009

I lördags hade vi en helmysig dag,
Blev sugna på lite bad tillsammans med Nellies faster Caroline.
Så sagt och gjort, vi åkte till karlslundsbadet och plaskade..
Härligt!
Nellie älskar att bada, och medan hon och Carro mös runt i babypoolen så passade jag och David på att "vara barn". Utforskade rutschkanorna. :)
Som en stock somnade loppan i bilen efter simningen.
På kvällen grillade vi hemma hos oss. *mums*
Och först blev det körslaget sedan några filmer.
Men såklart somnade ju jag! Typiskt.
Mådde skit under kvällen/natten. Feberfrossa och ont i hela kroppen.
Jäkla svinspruta! :)
-----------
Morgonen började med värsta storstädningen.
Herregud så flitiga vi var.
Lite julstädning utav det hela! Skönt..
Söndag innebar söndagsmiddag hemma hos mina föräldrar.
Mycket gott.. Tyckte även Nellie!
David var även en runda på hockey inne på arenan.
-----
Nu är det måndag och vi ska bara ha mysdag här hemma.
Jätte tråkigt väder, men vi får nog allt klä på oss och ut med Safir en sväng.
Resterande utav veckan ser ut följande.
Tisdag: Lek med Petra och Vilhelm.
Onsdag: Städa garderoben, alla byråer på kläder. KASTA SKIT! :)
Får se hur det går med det sistnämnda..
Möjligtvis åka ut och kolla vinterjacka till mig.
Torsdag: Lekträff med föräldragruppen.
Fredag: Åka ner och bada på vikenbadet + jag ska på tjejmiddag under kvällen. Mysigt!
Lördag: Caroline fyller 20, så det blir party party.
Marie (kusinernas mamma) fyller 40år. Grattis Grattis.
Söndag: Tror nog det blir en helmysig familjedag här hemma...
----
Nej, nu ska vi klä på oss, och ut på en promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar