20 november 2009

Hemma, ja för det blir det under hela denna dagen.
Nellie började snörvla här hemma lite igår kväll, och såg så glansig ut.
Litr feber kom smygande. Tänder? Kan vara..
Eller vanlig jäkla förkylning som alla ligger inne med för tillfället.
Under natten har hon i princip ej sovit, kunde knappt andas.
Stackarn!
Så idag får vi kurera oss framför tv:n med film, och lite lek och mys.
Ikväll ska jag på tjejmiddag.
Med mina kära kollegor :) Så trevligt.
Ser jag verkligen fram emot..
Och imorgon måste det ut och handlas present till Caroline.
Vad? Det är en bra fråga..
Imorgon kväll ska ju David iväg och spela hockey med grabbarna.
Så han missar Carros party.
Vi får väl se hur loppan mår idag och under dagen imorgon.
Ifall hon orkar, annars får nog vi hoppa över kalaset.
Tråkigt nog!
Men allt för vårt lilla hjärta.. *love*
------
Igår var det lek för hela slanten med några ifrån föräldragruppen här hemma hos oss.
Under kvällen tog vi hela familjen ett långt och riktigt plaskande bad. :)
Lite fikande på schwartswaldtårta blev det allt.
Vi hade ju namnsdag.
Världens bästa dotter, jag och världens bästra mormor o gammelmormor.
GRATIS GRATTIS, till oss..
-----
Nej nu ska jag sätta igång "män som hatar kvinnor"
Och äta frukost med min älskade dotter i soffan.
Mysigt värre!
Vilka vanor vi vänjer henne vid.. Hahaa!
Men klart man måste lyxa till det.
Man ska skämma bort den finaste ägodelen vi har.. :)
LOTS OF LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar