12 augusti 2009

Utflykt,

Då har vi haft en helt underbar dag på Skånes djurpark.
Tillsammans med Sandra, Malin och Sofie.
Strålande väder och glatt humör.
Nedan följer några bilder.

Dags att gå in på djurparken.


Kikar på när dem matar sälarna.
Både mor och dotter verkar tycka det är skoj!

Tänk om tjuren stångat mig i rumpan.
aj aj aj.

Dags för pick-nick.
MUMS.
Jag tror jag tar mammas kycklingsallad!

Mor och dotter.
Mamma älskar dig, går ej att förklara vad detta lilla liv betyder för mig!


Såhär lycklig var Nellie under dagen.
Älskade sötunge.
Finns det något sötare?

Spanar in älgarna.


Hahaa =)

Jag försöker se hur långt jag hoppar.
YES.
Jag hoppade längre än en gris som Sofie.
Slutade som en älg.


Det finns många underliga djur.
Mycket spännande.

Efter denna underbara dag blev det mat hemma hos oss.
David rymde fältet och kvar var bara vi tjejer.
Fillmkväll. Twilight!
Rekommenderar verkligen den, SE DEN!
Sandra hann även med lekande med kameran.
Blev massor utav foton.
Såklart på charmtrollet själv.
Lägger upp några senare!



Vår prinsessa NELLIE Tegnèr.

3 kommentarer:

  1. Så söt hon är, ja nu är det snart dax att skaffa en ponny ju, hon är ju snart stor nog och djur ser hon ju ut att gilla :P

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Rickard "Farbror"?14 augusti 2009 kl. 09:24

    Varifrån får hon alla grimaser? Är det pappa som är framme och lär henne en massa skit? Eller är det så att mamma har ett finger med i spelet?

    SvaraRadera
  3. Så roligt ni ser ut att ha det. Har själv änkt åka dit snart. :)

    SvaraRadera