17 augusti 2009

SÖNDAG.

Ännu en helg har sprungit förbi.
Och igår var första gången jag var utan min älskade unge i 5 timmar.
HJÄLP!
Tänkte jag först.
Men det gick ju helt kanon bra.
Här hemma hade vi Kick-Off med alla gymnasterna.
Super trevligt.
Blev mycket bad.
Lite cirkusagerande, gruppaktiviteter.
Grillat korv, käkat glass m.m.
Så nu är alla gymnaster och vi ledare sugna på en super härlig termin.
Fylld med glädje, energi, träning och tävlingar.
Nellie och David åkte hemifrån vid 11-tiden.
Landade hemma hos farmor och farfar.
Och vid 16 snåret anlände jag efter att ha saknat min prinsessa enormt mycket.
Älskade gullunge!
På kvällen bar det iväg mot Lund.
Information kring babysim som startar idag, måndag kl 19.00
Ska bli spännande och jättemysigt.
Tuffingen själv.
Man kan undra vem hon tar efter.
Vad är detta för gener? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar