26 augusti 2009

Idag var det massor utav lek hemma hos oss tillsammans med Wilhelm och Petra.
Alltid lika skoj =)
Tack Tack för idag!
Bilder kommer senare.
--------------------------------------------------------------------------
Kvällen har inneburit egentid för Nellie och David medans jag varit och tränat gymnasterna i 3 timmar.
Vilket inte hade gått alls likabra som det gjorde förra veckan.
Mycket "klyddande" och inte en så nöjd Nellie.
*ledsen i mitt öga*
Hon som ALDRIG är missnöjd.
Usch, jag klarar inte lämna henne så. Utan mamma! Blää.
Min älskade lilla tjej!
----------------------------------------------------------------------
Igår var det 2:a gången på babysim.
Gick likabra som första.
Trots det att Nellie egentligen var nannig i ögonen så var hon pigg och glad i vattnet!
Härligt =)
Om någon vecka får det allt bli Davids tur att bada med henne.
När tatueringen helt läkt!
Nu har han mest agerat kameraman och igår blev det filmning. Skoj.
-----------------------------------------------------------------------
I lördags hade vi en mysig familjedag.
Älskar min underbara familj. *Lots of love*
Under kvällen kom mina föräldrar och bror hem till oss.
Alltid lika trevligt!
Kvällen blev annars rätt så tidigt i säng.
Då lilla loppan var vaken 6 på morgon. Vad hände?
Detta sker aldrig annars..
--------------------------------------------------------------------------
Söndag och hela dagen spenderades hemma hos Davids päron.
Gammelmorfar o Siw kom på besök. Med god mat som vanligt!
O i fredags ja.
Då var vi inne på Malmöfestivalen med Rille och Carro.
Käkade på lilla torg. *mums*
Och sedan gick en sväng.
Men shit med folk där var.
Och hänsyn, vad är det?
Nellie hängde i bärselen på Caroline och kikade in alla folk.
Superglad tös, som verkade gilla tivolit.
Mycket härliga färger och lampor!
Somnade som en stock när vi väl kom hem till sängen.
----------------------------------------------------------------------------
Imorgon är det torsdag igen.
Och egentligen dags för babycafè.
Men imorgon bär det av till stadsparken Lund.
Med hela föräldragruppen.
Ska bli underbart trevligt =)
Jätteskoj att vi har sådan kontakt, allihopa!
Träffas mycket, skoj för både oss mammor och för barnen.
Detta hoppas jag håller i sig!
--------------------------------------------------------------------------
Nej dags för sängen snart.
Är riktigt nannig i mina ögon.
Och älskade Nellie har börjat med knasigheter under natten.
Somnar jättegott, hur glad som helst runt 21 tiden varje dag.
Men sedan "vaknar" hon till många gånger under natten och blir ledsen.
Ca, 3 ggr. Och går inte att söva om på annat sätt än med bröstet.
VARFÖR?
Har aldrig varit så förut.
Börjar bli jobbigt, och jag känner att mina krafter är på nivå noll.
Någon som har tips till mig!
Vad ska jag göra?
För mycket sömn får jag minsann inte.
Varken veckodagar eller helger.
-----------------------------------------------------------------
Bilder kommer en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar