23 maj 2009

Underbara långledighet.
Verkligen skönt och mysigt att ha älsklingen hemma nu under denna lilla långledighet.
Har blivit mysig tur och fika på center syd, vår lilla familj! =)
Lite shopping till loppan såklart men även till mig och David.
Snart vankas det ju dop.
Närmre bestämt på Mors dag, och tillika så är det även min namnsdag!


Vårt älskade lilla troll.
Tiden den springer iväg och hon blir allt mer underbar för varje dag som går.

Här bjuder vi på ett litet litet leende.









Bus i blicken.
Och på väg att säga något litet joller!












Idag har mina föräldrar varit här hela långa dagen.
Det har blivit massor utav plattläggning och dylikt i trädgården.
Fy sjutton så skönt det börjar bli, och riktigt snyggt!
TACK,
Verkligen ett stort Tack till mina föräldrar + bror som ställer upp i vått och torrt.
Det betyder mycket med all hjälp ni ger oss.
Tex, hade vår trädgård annars tagit hundra år att anlägga.
Och då hade stackars David fått göra allt själv i princip.
Som David sa ikväll .Vilken tur vi har som har dina päron =)
UNDERBARA FAMILJ!
Mitt liv är helt perfekt nu i mina ögon.
Har en underbar familj, som alltid finns vid min sida oavsett vad.
Otroligt bra och förtjusande släkt.
Världens bästa man som jag firat 8 år med, och snart även 1 år som gifta.
*ÄLSKA*
En helt förtrollande och underbart söt liten dotter.
Som är vårt allt.
Vad vore livet utan henne!?
Det finns bara en sak, som fattas och som jag verkligen saknar.
MIN ÄLSKADE MORFAR!
Önskar han vore vid livet, och kunde vara med oss.
Att han hade hunnit få se vårt underverk.
Då jag vet att det var en stor önskan hos honom!
Men jag vet och är säker på att han fortfarande finns hos oss.
Uppe bland änglarna, för det var vad han själv var.
Han brydde sig verkligen om dem i sin närhet.
Alltid pigg glad, rolig och envis precis som lilla mig.
Underbara morfar.
Ständigt kommer frågan i mitt lilla huvud.
VARFÖR VARFÖR VARFÖR?
En fråga jag alltid kommer ställa mig.
Då jag tycker det är så orättvist att du rycktes ifrån oss.
Så hastigt och aldelles för tidigt.
Men jag har lovat mig själv en sak.
Allt som du har gett mig i mina 23 år.
Det kommer jag aldrig glömma.
Alla fina och roliga minnen och äventyr vi upplevt.
Morfar har alltid varit en förebild, och det finns ingen bättre morfar.
Skulle kunna göra allt i världen för att träffa dig ännu en gång.
Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar