16 februari 2011

Welcome back..

Satt och bläddrade på datorn och hittade vår blogg.
Kanske dags att återuppta den!?
Ska känna efter lite, kanske om tiden finns uppdateras den i lagom takt.
-
Idag fick jag köra hem och hämta mitt lilla hjärta på dagis.
Dessa sjukdomar hade jag gärna varit utan.. Slutar ju aldrig!
-
Solen är mer än välkommen fram nu :-) Längtar till våren.
-
Mitt hjärta sover och har gjort i 4 timmar vilket INTE är likt henne.
Jag passar på att ladda upp lite Thailand bilder som vi kan framkalla och få in i fotoalbum här hemma. Kanske dags för en kaffe latte så man får lite extra batterier i kroppen. Mums. :)
Ikväll blir det en runda till jobb för lite planering med kollegorna.
Och resterande utav veckan är jag hemma med lilltjejen och myser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar