28 april 2010

Nu har jag o Nellie, samt Malin som åkte med oss varit o hälsat på familjens nya medlem..
Underbart söt! :-)
Och en perfekt mors dag present till mig.. Söt nöt!
Blev såklart en minirundtur på Ikea och såklart lunch. Mumma och så jäkla billigt!
16 kr för köttbullar, potatis, brunsås och lingon. Kan inte bli bättre.
Fick inhandlat lite saker o ting till pappsen min som de skulle ha på "nya" firman.
Kommer bli perfekt för dem i nya lokaler :-)
Och nu har jag tagit mig i kragen o inhandlat 2 riktiga blommor..
Har typ bara plast hemma då jag är urusel på blommor.
Men två vita superfina orkideèr följde med oss hem och har nu fått sin plats i vardagsrumsfönstret..
Håller tummarna för att jag ej tar kål på dem direkt.
-----
Idag har jag o Nellie haft en helt underbar dag.
Bus och lek på familjehuset med Molly och Maria.
Sedan picknick i vår trädgård på eftermiddagen.
Jag älskar att våren och sommaren är på väg! Så härligt att bara vara utomhus..
Igår var vi och plaskade på vikenbadet med Petra & Wilhelm, och Maria & Isak + magen såklart. Mysigt!
-----
Till helgen ska jag för första gången sedan Nellie föddes sova utan min lilla sessa.
Hur FAN ska detta gå?
Antar att jag inte kommer sova en blund.. Suck!
Usch och fy, terapi arbete torsdag o fredag för min del.
Varför är det såååå svårt att lämna henne ifrån mig?

1 kommentar:

  1. Det är aldrig lätt att lämna dom små liven ifrån sig. Och första gången är jobbig...men du ska se sen efteråt att det är värt det att man gör det då & då.
    Man behöver lite egen tid och par tid ;-)
    Även fast Heily har sovit hos mormor & morfar flera gånger så slutar jag aldrig tycka det är jobbigt.
    De gångerna vi har åkt iväg har jag sån ångest nästan en hel vecka innan och kvällen innan mår jag piss...men sen när jag kommer iväg går det bra....haha löjlig man är men vad gjorde man innan dom små liven kom :-)

    SvaraRadera