13 mars 2010


Torsdag 4 mars.
Nellie ett år gammal.
Vår älskade lilla tjej, som tiden har sprungit iväg.
Vi älskar dig mer och mer för varje dag som går!

Morgonbadet slutade i lite katastrof..
Trodde jag var smart och satte ut allt i vardagsrummet, så kunde Nellie plaska fritt medans jag dukade och gjorde i ordning lite grejer.. Men shi fick jag! Moppa golv duktigt.. :)


Puzzlet jag fick på morgonen.


Jippie, efter jobbet gav pappa mig fler paket..


Musikinstrument.. Det låter ju när man blåser!


På förmiddagen kikade Petra och Wilhelm hem till oss med paketer.
En dundersöt dockvagga.. :)
Lite bus och lek hann barnen med, sedan blev det vila för hela slanten!
På kvällen kom Nellies mormor, morfar och Dennis hem med en rosa ros och lite presenter för att säg Grattis. Även Arne och Malin kom med paketer..

Tack Tack, säger Nellie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar