28 februari 2010

Helgen har bara rusat iväg känns det som.
I fredags hade vi en underbar dag med Petra och Wilhelm på Center syd.
Shopping och bus i massor.
Och vem mötte vi där, om inte Nellies älskade mormor.
Ja, min underbara mamma såklart!
Nellie fick lite nya kläder, och ett par superfina skor utav mamma.
TACK TACK!
Annars bestod vår lördags morgon utav mys i sängen alla tre.
Därefter bakade Nellie och David scones till frukost. Mums!
Lite lek hann vi med innan David skulle iväg med Tommy och skjuta lite lerduvor medans jag och Nellie åkte med mina föräldrar till min farmor.
Kvällen innebar Thaimat och melodian.. ;)
Söndagen har varit helt underbar.
Hunnit med massor, storstädning utav hela huset samt slängt skit på tippen.
Inhandlat till Nellies kalas som firas på lördag.
Och sedan har vi bara myst och lekt här hemma. Helt ljuvligt!
------------
Nu har min pappa fixat kameran o kortet. Tack!
Skönt, så nedan kommer några få vinterbilder..
Försöker plantera om mammas blommor, eller nåt!
Kallt om gumpen, ser det ut som! ;)
Någon sötare finns ju inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar