11 december 2009

Idag har vi haft en hemmafredag.
Vilket har innehållit tvättdag!
Mindre skoj tycker jag, men det sköter ju visserligen sig själv rätt så bra.
Nellie däremot tycker detta är mycket skoj och spännande..
Hon kan slänga i, och slänga ur kläder i timmavis..
Och leka "ho ho" inne i tvättmaskinen! :)

Någon satte mig visst inne i torktumlaren.
" Jooo, det var väl rätt spännande.."
---------------------------------------
Min hjälpreda! :)
Först tar man något plagg som ska tvättas.

Sedan lägger man in det i maskinen.

Och till sist kan man ju ösa ur det igen.
För att få göra det om och om igen.. :)
------------------------
Ikväll är det final i Idol. Heja Heja Erik säger jag!
Men jag gissar på att Kalle tar hem segern.
Men innan dess ska vi hinna med en tur till Ikea hela familjen.
Inhandla lite smått och gott, samt äta på Ikeas restaurang.
Innan hemfärd ska vi även försöka få med oss en julgran hem.
Så vi kan pynta och få lite mer julstämning.. :) Mysigt.
-------
Imorgon lördag blir det julbak med min älskade mamma.
Underbart mysigt..
Sedan söndag är det ju Lucia.
HJÄLP, snart julafton!
Lucia ska förmodligen firas hemma hos Davids gammelfarmor Elin.
Görs årligen med tjocka släkten!
Lussefika och barnen går lussetåg. Och detta året har ju även vi en loppa som kan medverka.. :)
Hmm, ska pappa möjligtvis gå med och sjunga!? JADÅ.
Om mamma får bestämma. Men detta får nog bara vara önsketänk!
Vi får väl se hur det blir med allt lussande, kanske David skulle jaga.
Tråkmåns!
----------------------------
LOVE my family!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar