08 december 2009

Ännu en helg har sprungit förbi.
Med andra ord 2:a advent är över.
Julafton närmar sig med stora steg! :) Mysigt.
Lördagen var fylld med gymnatik för min del.
David och Nellie hade varit på shoppingrunda, och haft en massa bus här hemma.
På kvällen var det dags för tjejmiddag hemma hos Lisa.
Underbart roligt.
Och nästa gång, då ska vi minsann ut och svänga på höfterna har vi bestämt :)
Söndagen var David ute och jagade.
Blev en liten älgkalv. *stackare*
Jag och Nellie passade på att invadera mormor och morfar.
En runda ner om gammelmormor för att hjälpa henne med några ljusstakar sedan bar det ut mot Center syd för att inhandla resterande julklappar åt våra kusiner.
Skönt att det är klart!
Igår hade jag och Nellie en mysdag hemma.
Frukost och tända ljus i soffan, framför tv:n sedan var det bus inne på hennes rum.
Och gissa vad!
Nellie stod SJÄLV i några sekunder.
Duktiga tös!
Vet inte riktigt vart det kom ifrån, för hon gjorde det bara en endaste gång..
Min underbara tjej :) *lots of love*
Just nu är det full fart på Nellie och hunden, Safir, inne på hennes rum.
Safir jagar hoppbollen och det är mycket spännande!
Idag ska vi hem till Maria för att passa Isak. (Ca 15månader gammal)
Maria och Kenneth ska ju få se deras nya lilla liv i magen. Vad härligt!
Lite avundsjuk är man allt.
Håller tummarna för att allt är bra! :)
Och vi får väl full rulle kan jag tänka mig, om inte både Isak och Nellie "råkar" sova samtidigt..
Hehee, men det tror jag nog aldrig.
Leker medmin puzzelmatta.
Den är kanon!

Julkorten är klara. Bara adresserna kvar. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar