31 augusti 2009

Några bilder från babysimmet i måndags.
Mamma kör bubblaren på min mage.

Mysigt i vattnet.
Låt mig känna!

Jag ska fånga hitta Nemo =)

Idag har vi haft en liten shoppingdag.
Åkte iväg mot nyöppnade babyproffsen för att investera i en splitter ny gåstol.
Nellie får den som ½ års present av mormor o morfar.
TACK. =)
Jätte uppskattat.
Nellie älskar att springa runt i hela huset.
Det är ju inte världens billigaste investering. 500Kr.
Ja affärerna vet minsann att dem kan ta betalt.
Blev även ett besök inom babyland och sedan Nova en snabb tur.
Kvällen bjöd på babysim som vi brukar om måndagarna!
Min mamma (Nellies mormor) var med oss denna gången.
Mysigt! =)
--------------------------------------------------------------------------

Helgen har inneburit kräftskiva med vänner o familj.
Jätte trevligt!
Även om jag tycker det är lite "läbbigt" att skala dem här räliga djuren.
Hela 16 pers var vi.
Och lilla loppan var vaken ända till 23.00.
Såklart hon med skulle vara vaken när alla vi andra var det.

--------------------------------------------------------------------------

Nu kallar även sängen på mig.
David och Nellie sover sött på kudden redan.
Och jag kollar in Legally blond 2.
Men nu kallar även min kudde.
NATTI NATTI.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar