23 juli 2009

Systemkamera inhandlat.

Har varit sugen ett tag på att införskaffa en systemkamera.
Men plånboken har tagit emot, med tanke på denna jäkla trädgård.
Fast nu drog älsklingen iväg med mig så jag kunde välja ut vilken jag ville ha.

I LIKE!

Nedan följer lite bilder med nya kameran.
Finns ju miljoner med inställningar, och hur mycket som helst att lära sig. Super skoj!
Nu har vi dock bara fotograferat på "standard"


Vår älskade gullunge.
Det finaste vi har!

Lik mamma eller pappa?
Vad tycker ni som läser...













Lek på filten på golvet hemma.
Ohh, Gäsp vad nannig man blir..




Fina Safir står ute hos svärföräldrarna och spanar in hästarna.

6 kommentarer:

  1. Jag tycker att hon är väldigt lik David men vissa drag från Pilla kan man se med! Så söt!

    SvaraRadera
  2. Jo börjar äntligen bli lite vän med Photoshop :) Måste ju fråga vad du köpte för kamera?

    SvaraRadera
  3. Har min Nikon d40 och leker med. Men är bra sugen på att uppgradera mig lite :D

    SvaraRadera
  4. Tycker hon är lik mig :O

    SvaraRadera
  5. Haha Rickard. =)
    Hur sjutton skulle det gå till?

    SvaraRadera
  6. Faster Caroline29 juli 2009 kl. 08:59

    hon är lik David från ögonen och ner till över näsan. Sen har hon dina kinder och mun ;)
    Hon är så söööt och faster ÄLSKAR och kommer skydda henne med livet alltid! <3

    SvaraRadera