15 juli 2009

GRATTIS
Annica, Stefan och Moa.
Nu har lillasyster Lea kikat ut.
Så underbart mysigt.
Lycka till med lillsessan.
--------------------------------------------------------------------------
GRATTIS
Jenny, Mats och Maja.
Nu har äntligen lillebror kommit till er.
Och oj så söt han var...
---------------------------------------------------------------------------
Jag vill också känna smärta, ta i med all kraft man har,
och känna en stor längtan efter att ett underverk ska födas.
Skulle kunna skruva tillbaka tiden till den 4 mars igen.
Oj så underbart det var.
Att föda barn är något utav det häftigaste jag varit med om.
Något som jag inte tvekar att göra om!
NELLIE.
Vad vore livet utan dig?
Från första sekund vi såg dig,
från den stunden visste vi att du skulle fylla upp våra liv något enormt.
Men såhär mycket kärlek.
Det trodde jag aldrig att jag kunde känna för en så liten person.
Har aldrig förstått hur stor kärleken till sina barn kan vara.
Men idag vet jag.
Det går inte en sekund utan att jag tänker på min sessa.
Det går inte många minuter innan jag längtar efter henne.
Och varje litet skratt eller leende från detta underverk förgyller hela min dag.
Det största och bästa i mitt liv.
David och Nellie vårt mirakel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar