02 juni 2009

Soliga måndag.

Jag & Nellie.
Mamma och dotter.
Nellie, det absolut bästa och mest underbara i mitt liv.
*Älska*











Samma lilla söta pussmun, =)
En helt underbart varm och solig dag.
Spenderade hela denna dag hemma hos mamma,
Super mysigt!
Började med frukost, sedan en sightseeing för att köpa en bumbostol till Nellie.
Picknick på gräsmattan där Nellie låg som en nakenfis, =)
Jätteskönt.
Loppan fick pröva dricka lite vatten, MUMS!
En långrunda med barnvagn och Safir.
Bus med mormor i trädgården.
Och sist fick vi ju sett Madeleine som skulle åka på bal. Fin fin!

Väl hemma fick pappa lagat mat, medans Nellie kikade på honom.
Efter maten var det plantering utav häck mellan oss och grannarna.
Blir riktigt fint.
Caroline, Rickard och Emelia kom under kvällen med glass, chokladsås och strössel.
Smaskigt!
Tittut!



Jag och mamma åkte iväg för att införskaffa en bumbostol till lilla loppan.
Här har vi första provsittningen i trädgården.

Titta, jag greppar tag i min leksak.



Nellie, Vad vi älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar