22 april 2009

Vad har nu hänt de senaste dagarna.
Jo, mycket jobb ute i trädgården. =)
David har gjort klart trädecket, Helt underbart skönt!
Lördagen innehöll kalas för hela slanten.
TACKAR, för alla fina presenter.
Det har ju till och med kommit ett föl.
En hingst!
Spännande.. =)
Ser ungefär ut som en älg.
Långa långa ben.. Hehee!
Nu äntligen har vi fått tillbaka vår bärbara dator.
Så nu ska jag skärpa mig med bloggandet igen.
Hatar virus..
Jag och Nellie spenderade söndagseftermiddagen på korsbackahallen.
Våruppvisning! =)
Super trevligt.
Och tjejerna var såklart jätte duktiga.
*Sakna*
Tanken är att jag ska tillbaka nu i höst.
Men frågan är bara om jag kan släppa min Nellie pluttan till hösten, för att träna dem.
Vi får väl se, och hålla tummarna.
Men fungerar det inte, och jag tycker det är jobbigt.
Får tjejerna allt vänta.
Nellie, betyder mest (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar