14 april 2009


Här har det varit tomt ett tag.
Just för att den bärbara datorn gav upp, jäkla virus kom det in i den..

Påsk har det varit.
Vilket ljuvligt väder.
ME LIKE!

Långfredagen spenderades hemma hos Davids föräldrar.
Kinamat, och "Så ska det låta"
Jag hängde även med David och Micke och prövade skjuta lite lerduvor.
Snacka om urusel på att sikta. Jag då =)
David var såklart över jäklig. Duktig han!

Påskafton firade vi med min släkt hos mormor. Mysigt!
God påskmiddag, med pickande ägg.
Påskdagen innebar middag hos mina föräldrar.
Blev en promenix i det härliga vädret med..
Hmm, låter som om vi enbart har ätit denna påsk..
Haha =)
Men mat är gott.

Såhär påskfin var Nellie!

Vad händer i denna vecka då.
Jo idag är det ingen mindre än jag som fyller år.
GRATTIS GRATTIS, på mig själv.
Vi har även varit på bvc, för viktkontroll.
Och TACK och lov, hade loppan gått upp i vikt nu. *Pust och stön*
Man blir ju så orolig för detta lilla liv.
Vi var även ute en runda på Maxi, pratade en snabbis med Sandra
Och nu under eftermiddagen har vi provat att baka en tårta.
Jag är inget vidare på det inte..
Ikväll kommer mamma och pappa ut en sväng.
Får ju ha lite mys när man fyller år.

Lördag fyller David år.
Gratulerar!
Då blir det kalas för hela slanten.
Hela tjocka släkten kommer, från bådas sidor.
Nu har vi ju äntligen plats! =D

Och kanske i veckan blir det stor shoppingtur i Ullared.
Får se om jag hänger med Davids systrar och pappa.
Jag är super duper sugen!
Vill handla massor till Nellie =)
Vi får väl fjäska för farfar att han tar Nellie där uppe.
Så shoppingsugen är han nog inte!
Hehee =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar