24 april 2009

Fredag

Idag blev det en lång promenad genom Furulund tillsammans med Maria och Isak
Nere vid vikenbadet träffade vi på hela jobbet. Vilket vi hade bestämt!
Dem hade ju skräpplockardag, och sedan picknick i det härliga vädret..
Jättemysigt!
Nellie skruttan sov sig igenom hela picknicken.
Tänk, jag har endast varit borta lite mindre än 2 månader.
Och så fort barnen växer, och ändrar sig.
*sakna*
Ska jag vara ärlig, så saknar jag faktiskt dem små liven.
Och mina kollegor framförallt!
Samtidigt är det ju helt underbart att gå hemma, med lilla loppan!
Vi svängde även inom mormor Margit på vägen hem.
Hon satt och solade där ute, efter ett hårt slit med krattande!
Och tänka sig, mormor fick ett jätte leende utav Nellie =)
Förgyllde nog hennes dag.
Nu ikväll har vi haft tjejkväll.
Jag, Sandra, Malin och lilla Nellie såklart.
Blev matlagning, en del skitsnack, och mycket lek,
Nellie skruttan var supernöjd hela kvällen. Underbart!
Så det var inte så farligt att vara utan David trots allt.
Han var ju ute med Hockey grabbarna. Käk och bowling.
Nellie somnade i mina armar kring 22.00 tiden.
Efter ett tag gick jag in med henne i vår säng, och JA älskade hjärtat sov vidare utan ett enda knyst.
*Håller tummarna*
Kändes helt underbart. Inget gnäll eller skrik alls ikväll.
LYCKLIG.
Nu har Malin och Sandra åkt hem, båda skulle upp och jobba imorgon.
Och jag ligger i sängen och väntar på min kära man.
När han nu kommer hem!
SOV SÖTT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar