15 mars 2009

Melodifestivalen.

Då har vi återigen sett årets melodifestival.
Vad sjutton hände?
Detta året kan man ju undra vad svenska folket har sysslat med under röstningen.
Högsta poäng till operatanten respektive Caroline of Ugglas.
HERREGUD!
Vilket skit.
Jag trodde verkligen på Måns eller Alcazar.
Men nog hade jag förbaskat fel!

Lördagskvällen spenderade vi hemma hos mamma och pappa.
Det blev pizza som käk, Mums!
Var längesedan.
Innan maten var det klippning för pappas (morfars) del.
Långhårig till tusen, Blev helt okej tyckte jag. =)
Nöjd!
Tror nog jag har ärvt lite utav min morfars kunskap. Hehe =D
För det blir åtminstone inte som ett fågelbo.

Idag har varit en lugn söndag.
Nellie har sovit helt underbart inatt.
Somnade runt 23 tiden igår kväll när vi kom hem.
Och endast varit vaken vid 3 respektive 6 tiden inatt för lite mat.
När sista målet var ätit, somnade Nellie om bredvid mig i sängen.
Det är så underbart mysigt.
Så vaknade vi upp hela familjen kring 8.30 tiden.
Tyvärr utav att Nellie kräkte typ upp allt som hon hade i sin lilla mage.
Usch och pi. Stackare!

Davids morfar och Siw har varit och hälsat på oss idag.
Blev en god fika, Mumsiga kakor!
I Love it! =D
Och Nellie tackar för dem söta kläderna.
Vi får nog snart bygga en super klädkammare till lilla hjärtat.
Så mycket hon fått.
Fast hon växer väl ur det så det knakar kan jag tänka mig!
Men känner jag mig rätt, så fylls garderoben på, OFTA!

Nej, nu ska jag koncentrera mig på filmen på tv.
Fullt hus. Rätt rolig =)
Passa på medan hjärtat sover, och David står för matlagningen.
Ovanligt, NEJ!
Hehe =) Han är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar