06 mars 2009

Magen.

Jag och älsklingen.
Magen i vecka 39.





Magen i vecka 37.


Både från sidan, och framifrån.






Sista bilderna utav magen.

Så många funderingar, så mycket tankar som snurrar i våra huvud.
Tänk att vi nu snart gått 9 månader och väntat på dig.
Och kännt de första sparkarna.
Sett de första små fotona på dig, ultraljuden.
Allt liv och rörelse som du gjort i magen.
Haft en underbart vacker mage, som växt och växt.
Nu har vi dem stora frågorna kvar.
Vem är du? Hur ser du ut?
Nu längtar vi efter dig, enormt mycket.
Samtidigt är jag lite rädd.
Man räknar ner dagarna inför förlossningen.
Men hur ska allt kännas?
Kommer det vara som förväntat?
Snart nog får vi uppleva det.
BF 9 Mars.
-
Fredag den 27 mars.
Min sista jobbdag.
Har väldigt blandade känslor.
Älskar verkligen mitt jobb, en stor del i mitt liv som jag brinner för.
Men jag kan väl erkänna att nu under senaste veckorna har man trappat ner.
Tagit det lugnt, inte lagt ner så mycket krut på jobbet.
Och nu snart ska jag vara hemma, länge.
Vet inte riktigt vad jag ska känna!
Är iaf glad att jag orkat och kunnat jobba såhär in i det sista.
Känns otroligt bra.
Nu är planen att jag ska ha 1 veckas semester innan bebis ankomst.
Men man kan ju aldrig veta!
Ska jag lita på mina kära kollegor, och personal på jobb.
Så ska allt sätta igång redan mina första lediga dagar.
Vi får väl se om dem har rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar